Tea Prahin
10000 Zagreb
Uvod: Studentica sam i neprestano se educiram o najnovijim spoznajama i trendovima u području skrbi o životinjama i dječjoj njezi. To mi omogućuje primjenu najboljih praksi i pružanje optimalne njege vašim ljubimcima i djeci. Radila sam s različitim psima i čuvala djecu te su me s lakoćom prihvatili. Veselim se suradnji te me kontaktirajte ako ste za transpa...rentnost i dogovor.
Pregled
Pružatelj je verificiran
Radno vrijeme
Pon: od 6 do
12 h
Uto: od 6 do 12 h
Sri: od 8 do 12 h
... Čet: od 8 do 12 h
Pet: od 8 do 12 h
Sub: od 6 do 15 h
Ned: od 6 do 20 h
Uto: od 6 do 12 h
Sri: od 8 do 12 h
... Čet: od 8 do 12 h
Pet: od 8 do 12 h
Sub: od 6 do 15 h
Ned: od 6 do 20 h
Načini plaćanja
Gotovina, Uplata na Račun, Kartice
Specijalnosti
Čuvanje Kućnih Ljubimaca,
Dadilja,
Čuvanje Djece,
Šetanje Pasa,
Vođenje Društvenih Mreža,
Čuvanje Kućnih Ljubimaca
Informacije o
cijenama
Cijene su u dogovoru s vama i vašim mogućnostima.
Popusti i pogodnosti
Ja sam Tea, entuzijastična i odgovorna osoba sa strašću prema brizi o životinjama. Sa iskustvom u čuvanju pasa, posvećena sam pružanju najbolje moguće pažnje vašim ljubimcima. Od osnovne brige o ishrani, redovnim šetnjama i igrama do medicinskih tretmana i posebne pažnje prema starijim ili bolesnim psima, uvijek sam se trudila pružiti optimalnu njegu i udobnost vašem četvoronožnom prijatelju. Strpljiva sam, pažljiva, odgovorna, posvećena i prilagodljiva.
Čuvanje Djece
Informacije o
cijenama
U dogovoru s vama.
Popusti i pogodnosti
Pored brige o psima, imam iskustvo u čuvanju i zabavljanju dece. Razumijem važnost sigurnosti, edukacije i raznolikih aktivnosti koje obogate djetinjstvo vaših mališana. Moja prednost je u razumijevanju važnosti povjerenja koje gradim sa vama i vašom djecom, težim stvarnju ugodnog odnosa i najboljeg iskustva za sve uključene.
Česta pitanja
Koji je Vaš tipičan proces započinjanja rada sa novim klijentom?
Započinjanje rada s novim klijentima uključuje nekoliko ključnih koraka kako bi se osiguralo razumijevanje njihovih potreba, uspostavila jasna komunikacija i pružila najbolja usluga. Klijent obično prvi put kontaktira putem telefona, e-pošte ili druge komunikacijske platforme. U ovom koraku, uspostavlja se prvi kontakt, klijent izražava svoje potrebe i želje te se dogovara mogući termin susreta. Sastanak s klijentom je ključan korak gdje se detaljnije razgovara o očekivanjima, potrebama, rasporedu, posebnim zahtjevima i svemu što je važno za pružanje kvalitetne usluge. Tijekom konzultacije, postavljaju se pitanja kako biste bolje razumjeli njihove potrebe i kako biste mogli prilagoditi svoj pristup. Moguće je putem video poziva. Na temelju prikupljenih informacija, prilagođava se plan rada i organizira raspored aktivnosti. Nakon dogovora, počinje se s pružanjem usluge prema definiranom rasporedu. Važno je u ovom trenutku redovito komunicirati s klijentom kako bi se osiguralo da su njihove potrebe ispunjene i da su zadovoljni pruženom uslugom. Tijekom perioda pružanja usluge, održavanje redovite i otvorene komunikacije s klijentom je ključno. Dobivanje povratnih informacija i prilagodba usluge prema vama pomažu u osiguravanju najboljeg iskustva za vas i vaše potrebe.
Imate li primjer nedavno obavljenog posla na koji ste ponosni?
Nedavno sam imala priliku brinuti o djevojčici u dobi od 8 godina i dječaku u dobi od 5 godina te bih željela s vama podijeliti kako je proteklo to iskustvo. Kroz zajedničke aktivnosti, uspješno smo stvorili ugodno okruženje i izgradili povjerenje. Počeli smo s igrom koja je prilagođena njihovim interesima, a kasnije sam pomogla djevojčici u pisanju zadaće dok je dječak uživao gledajući crtić. Također smo zajedno pripremili obrok i uživali u ugodnom obroku. Važno mi je istaknuti da je svako dijete jedinstveno i zahtijeva individualan pristup. Moje iskustvo u radu s djecom različitih dobnih skupina omogućilo mi je razumijevanje njihovih potreba, interesa i načina komunikacije. Nastojim pružiti djeci sigurno i poticajno okruženje gdje se osjećaju udobno i slobodno izražavati. Moja prednost leži u strpljenju, kreativnosti i sposobnosti prilagodbe prema potrebama svakog djeteta, potičući ih na razvoj njihovih talenata i vještina. Vaša sigurnost i povjerenje su mi iznimno važni. Vjerujem da sam osoba koja će pružiti pažnju, brigu i podršku koju vaša djeca zaslužuju.
Koji savjet biste dali svim klijentima koji trenutno na Vašem području
traže pružatelja usluge?
Ukoliko ima bilo kakvih pitanja ili posebnih zahtjeva, uredu je kontaktirati.